Tuesday, November 15, 2011

සිත රිඳුණා පමණයි

උපුටා ගැනීම...

මා එදින නිලංග අයියාගේ

අතේ එල්ලී පාසැල් යුන්ෆෝම් එක

පිටින්ම එම හෝටලයට ඇතුල්

වෙද්දී අවුරුදු දහසයක් වයසැති

යුවතියක් ලෙසින‍් එහි කිසිම

අවදානම් බවක්.... කිසිම බැරෑරුම්

බවක් මට නොදැනුණි. එහෙත් එම

හෝටලයේ සිටි මැදිවියේ

පුද්ගලයෙකු මා දැක කම්මුලේ අත

ගසා ගත් අයුරු මට මතකය. ඔහු

මදෙස බලා සිටියේ පුදුමයෙන්

මෙන් ය. එලෙස බලා සිටිනු දුටු

නිලංග අයියා ඔහුව ගාණකටවත්

නොගෙන මාව ඔහු වෙතට ළංකර

ගත්තේ ය.



"එක එක

විදිහේ අසහනකාරයෝ ඉන්නවා..

කෙල්ලෙක් දැකපු හැටියේ කෙළ

හලනවා.."




මම නිලංග අයියාගේ ඇඟටම

හිස බර කර ගතිමි. මට අවශ්‍ය වූයේ

මගේ ජීවිතයම ඔහු අසලින් තබා

හිත සනසා ගැනීමට ය.
එහෙත් මා එම හෝටලයෙන්

ආපසු යාමට සූදානම් වෙද්දී එම

හෝටලයට ඇතුල්වෙද්දී මා තුළ

තිබූ සතුට... සැහැල්ලු බව.. නිදහස්

බව එහෙම පිටින්ම උඩුයටිකුරු වී

තිබුණි. නිලංග අයියාගේ අතේ

එල්ලී.. ඔහුගේ ඇඟටම හේත්තු වී

බොහෝම සුන්දර කෙල්ලෙකු

ලෙසින් එම හෝටලයට ඇතුළු වූ

මා හට ඉන් පිට වීමට සිදු වූයේ

මගේ ජීවිතයේ බොහෝ දේ අහිමි

කරගෙන බොහෝ දේ වෙනස්

කරගෙන ය.



මම නිලංග අයියා සමඟ එම

හෝටලයට පැමිණෙන විට එකම

මොහොතකදීවත් එම ගමනේ

බැරෑරුම් බවක් මට නොවැටහුණි.

එහෙත් ඒ සියල්ල වැටහෙන විට මා

ප්‍රමාද වී තිබුණි. මම නිලංග අයියා

හමුවීමට නොගොස් සිටියා නම් ඒ

කිසිවක් සිදුවන්නේ නැතැයි මට

සිතුණි.



"අනේ සුදු

අයියේ මට මෙහෙම කරන්නද මාව

මේ වගේ තැනකට එක්කගෙන

ආවේ... මම දැන් කොහොමද ආපහු

ගෙදර යන්නේ.. මම කොහොමද

මගේ රත්තරන් අම්මටයි තාත්තටයි

මූණ දෙන්නේ...? අනේ දැන්නම්

මට එයාලගේ මූණ බලන්න බැහැ...

බැහැ..."




මම නිලංග අයියාගේ දෑත්

අල්ලාගෙන කඳුළු සැලීමි. එතෙක්

වේලා සුන්දරව ගලා ගිය මගේ

ජීවිතය එතැනින් එහාට කෙලෙස

ගලා යාවි දැයි මට සිතා ගැනීමට ද

නොහැකි විය. එය මසිතට මහා

බියක් එක් කළා ය. මට අම්මා හා

තාත්තා මතකයට නැඟෙද්දී ආපසු

නිවසට යාමක් ගැන සිතීම පවා

දුෂ්කර විය.



"මේ හැම

දෙයක්ම වුණේ මම ඔයාට තියෙන

ආදරේ නිසයි සුදු නංගී... ඇයි ඔයාට

මගේ ආදරේ තේරුම් ගන්න

බැරිද..? කෝ ඔය මූණ මගේ

පැත්තට හරවන්න..."




නිලංග අයියාගේ දෑත් අතර

සිරව තිබූ මගේ මුහුණ ඔහු ඔහුගේ

මුහුණ දෙසට හැරවී ය.



"අනේ ඔයා

ඔහොම අඬද්දී මට දුකයි සුදු නංගී..

ඔයා ඔහො;ම ඔයා ඔහොම

අඬන්නෙ මාව ඔයාට විශ්වාස

නැතිවද...? කියන්න.. කියන්න

මට..."




නිලංග අයියා එලෙස පවසන විට

ඔහු ගැන ද දුක සිතුණි. ඔහුගේ සිත

රිදුනා යැයි දැනුණි. එය මසිතට

බරක් විය.



"අනේ... මම

එහෙම හිතාගෙන නෑ සුදු අයියෙ...

මම ඔයාට ආදරෙයි.. ඒ ආදරේ

නිසානේ ම ඔයාව හොයාගෙන

ආවෙත්.. ඒත්.. ඒත්... මේ සිද්ධ

වුණ දේවල් මතක් වෙද්දියිමට බය

හිතෙන්නේ... අනේ මම වගේ පුංචි

කෙල්ලෙක්..."




ඊට එහා යමක් මට පවසා

ගැනීම පවා අපහසු විය. දුෂ්කර විය.



"ඔයා ඒවා ගැන මහ ලොකුවට

හිතන්න එපා.. එතකොට ඔය හිතේ

තියෙන බය ඇරිලා යාවි.. ඔයාට

මාව වගේම මට ඔයාවත් ඕන නිසා

ඕවා කවදාහරි අපි දෙන්නා අතරේ

සිද්ධ වෙන්න තියෙන දේවල්නේ.."



නිලංග අයියා එලෙසින් මගේ

හිත සනසා මාව හෝටලයෙන්

ආපසු එක්කරගෙන පැමිණ මාව

දුම්රියපොළට ඇරලවා ඔහු වෙනදා

පැමිණෙන වේලාවට පැමිණීමට

ආපසු ගියේ ය.



දුම්රියපොළේ මා‍ තනිවූ විට

මසිත යළිත් හඬන්නට වූවා ය.

පාසල් නිල ඇඳුහින් සැරසුණු

යුවතියන් නෙත ගැටෙන විට

හීල්ලුණි.



.....හැමෝම

කිව්වෙ මම මලක් වගේ ලස්සනයි

කියලා... මම තරම් අහිංසක මූණක්

තියෙන කෙල්ලෙක් මුළු මීගමුවේම

ඉස්කෝලෙක නෑ කියලයි.. අනේ

එහෙම අගය කරලා කතා කරපු මට

මොකද වුණේ..? ඒ ලස්සන මල

මේ අද... මහ දවාලේ... මීගමුවේ

හෝටලයක් ඇතුළෙදි පරවෙලා

ගියා කියලා දැන ගත්තොත් මාව

වර්ණනා කරපු අයට මම ගැන

මොනවා හිතෙයිද...? මගේ

අහිංසකකම ගැන කතා කරපු අයට

මොනවා හිතෙයිද..?

-------------------------------------------------------------


සිත රිදුණා පමණයි,
ගාමිණී වාසලසූරිය,
පිටුව 82 - 83



පසුවදන
"රාගයෙන් තොර ආදරය සඳ එළිය සේ

අචින්ත්‍ය"යැයි මහාචාර්ය සුනිල් ආරියරත්නයන් ලියූ,

නන්දා මාලිනිය ගැයූ ගීයක සඳහන්ව තිබුණ ද හැබෑවට

ම එය සත්‍යයක් ද ප්‍රායෝගික ලෝකයේ පවතින

ධර්මතාවක් ද යන්න අතිශය විවාද සම්පන්න ය.

තාරුණ්‍යයේ සිතිවිලි හැඟීම් පුදුමාකාර ය. තාරුණ්‍යයේ

ආදරය ඊටත් වඩා පුදුමාකාර ය. අනාගතය ගැන දහසක්

හීන හිත තුළ මෝදු වෙද්දී, විරුද්ධ ලිංගිකයන්

කෙරෙහි සිත යොමු වීම හැඟීම් දැනීම් ඇති සෑම සියලු

සත්ත්වයන් ගේ හැටි ය. එවන් අතිශය සොඳුරු කාල

පරිච්ඡේදයක #15;සය වැඩිහිටි වියේ සිටින අයවළුන් පවා

අදටත් සිතින් හෝ විඳිනවා නොඅනුමාන ය.


/>

මේ ලෝකයේ හෝටල් කාමරවල යහන්වල ළඳු

කැළෑවල අසරණ වූ සුදු නංගිලා කොතරම් ඇත් ද?

ආදරය වෙනුවෙන් තම පෙම්වතාගේ හැඟීම්

වෙනුවෙන් - එසේ ම... තම සිතේ මෝදුවන්නා වූ

හැඟුම් සැපිරීම වෙනුවෙන් ඇඳට ගිය ආදරවන්තියන්

කොතරම් ඇත් ද? සොඳුරු වූ තාරුණ්‍යයේ එක් අඳුරු

නිමේෂයක පිරිමියෙකුගේ පහස ඉදිරියේ අසරණ ව

නිද්‍රාගතව තිබූ තම හැඟුම් පිබිදෙන මොහොතකට

අදතුරුව යුවතියන් කී දාහක් සිතින් හඬන්නට ඇත් ද?

හෝටල් කාමරයෙන් එළියට බසින විට දකින සැබෑ

ලෝකය කොතරම් දුක්බර දැයි ඇයට සිතෙන්නේ

එවිට ය.



කන්‍යාභාවය යුවතියකගේ පාරිශුද්ධත්වය මනින

නිර්ණායකයක් ‍බව අමුතුවෙන් කිව යුතු නොවේ.

සාම්ප්‍රදායික සමාජයේ යුවතියකගේ හොඳකම පිළිබිඹු

වන ප්‍රධානතම නිර්ණායකය ද කන්‍යාභාවය ය. යුවතිය

තම කන්‍යාභාවය රැකිය යුතු ය යන්න සමාජයේ

මතයයි. කන්‍යාභාවය අහිමි කරගත් යුවතිය දෙස

සමාජය බලන්නේ වෛශ්‍යාවක දෙස බලන

බැල්මෙනි.



රාගය අතිශය ප්‍රවේගකාරී ය. ප්‍රචණ්ඩ ය. (නමුදු රසවත්

ය. රාගය යනු කාමය නොවේ.) ඇතැම් අවස්ථාවල දී

උහුලා ගන්නට බැරි තරම් සිත අසරණ කරන්නේ ය.

සුදු අයියලාගේ හිතේ ඇතිවන එවන් රාගය

සන්සිඳුවන්නට සිදුවන්නේ සුදු නංගිලාට ය. බැහැයි

කියා බැරි ය. තම පණමෙන් රකින ආදරය තවදුරටත්

රැකීම උදෙසා කාම ආතුර පෙම්වතාගේ සිත සතුටු කළ

යුතු ය. (ඉල්ලන් කන වෛශ්‍යා පෙම්වතියන් ද

නොසිටිනවා නොවේ.) සිතින් ඈ තීරණයක් ගත

නොහැකි අඩියක අතරමං වන්නී ය. නමුදු ඇය

දකින්නේ ඒ සංවාසයේ වැරදි පැතිකඩ නොව

ආශ්වාදජනක සොඳුරු පැතිකඩ ය. කාලයක් තිස්සේ

සිත අසරණ කළ ආශාවන්ගේ පෙළඹවීමෙන් ම ඈ

කැමැත්ත දෙන්නී ය.



කාමයෙන් ඔද්දල් වූ සිතැති පෙම්වතා තම මාකටින්

තියරි හරහා යුවතියට බ්‍රේන් වොෂ් එකක් කර හමාර ය.



අතිශය සොඳුරු ය. ස්ත්‍රී පුරුෂ සම්භෝගය සිත සතුටු

කරන්නකි. සරලව කිවහොත් "මාර ආතල්"(18+)

එකකි. ප්‍රචණ්ඩ රසිකත්වයක් ඇති පෙම්වතා තම

පෙම්වතිය සතු වටිනාම යැයි සමාජය විසින් ම අර්ථ

දක්වන කන්‍යාභාවය සොරාගෙන අවසන් ය. හඬා

පලක් නැත. නමුදු සිනාසෙන්නට බැරි ය. අම්මා

තාත්තා මල්ලී නංගී සිහිවන්නේ එවිට ය. කන්‍යාවියන්

ලෙස තවමත් සිනාසලන තමන්ගේ යෙහෙළියන්ව

මතක් වන්නේ එවිට ය. යුවතියක ලෙස යහන්ගත වූ ඈ

යහනින් බසිනුයේ ගැහැණියක ලෙස ය. බොහෝ දේ

අහිමි කරගත් පරාජිත කාන්තාවක ලෙස ය. මේ සත්‍යය

මේ යථා අර්ථය තේරු යන විට අශ්වයා පැන ගොස්

හමාර ය.



දැන් ඉතින් මෙතුවක් කල් පැටියෝ, රත්තරං, සුදූ කිය

කියා තමන්ව ගොනාට ඇන්ඳූ සුදු අයියාගේ බෙල්ලට

කඹයක් දමාගෙන හෝ පිට යන්නට නොදී ළඟින්

තියාගෙන සිටිය යුතුය.



දැන් දෙදෙනා අතර ලව් කරන කාලේ කී බබා පැටියෝ

කතා නැත. අහුමුළුවල මුකුළු කරන්නේ ද නැත. මේ

යථාර්ථය බොහෝ දෙනා තේරුම් ගන්නේද නැත.

ආශාවලට වසඟව සිත අතරමං කරගන්නේ ය. පිරිමි

බලන්නේ තමන්‍ට හමුවන - හමුවන ගැහැණිය සමඟ

බුදියා ගන්නට ය. එය ස්වභාවික සංසිද්ධියකි. තමා

හිසට තම අතමය සෙවණැල්ල යැයි කීවා සේ තම

ගෞරවය රැකගන්නට යුවතියන් දැන සිටිය යුතුය. මේ

පොර ටෝක් දෙන මා ද, ඔබ ද(ඔබත් පිරිමියෙකු නම්)

ඇතැම් විට මතු දවසක යුවතියක අසරණ කරනු ඇත.

ඇයව අනාථ කරනු ඇත. බෝධිසත්ව චරිත ලක්ෂණ

පෙන්වමින් සිටින සමාජය ඉදිරියේ පොරටෝක් දෙන

අයගෙන් විශේෂයෙන් ම ප්‍රවේශම් විය යුතුය.



සුදු නංගීට වුණෙත් ඒ ටික ය. මෙවන් අතිශය අහිංසක

සුදු නංගිලා මින් මත්තටවත් කාමාතුර‍යන්ට ගොදුරු

නොවේවා යැයි තුන් හිතින් ම පතමි.



/>

No comments:

Post a Comment

නිකං ඉන්න එකේ කොමෙන්ට් එකකුත් දාගෙනම යන්නකෝ...!!!